Πέμπτη 19 Μαΐου 2016

10 πράγματα που λατρεύουν τα παιδιά!

Πως καταλήξαμε στη λίστα αυτή? Δασκάλα παιδιών, τα τελευταία 16 χρόνια, ζητάει από τους μαθητές της να καταγράψουν τα πράγματα που κάνουν οι γονείς τους για αυτά, που τους ευχαριστούν το περισσότερο!
at dinner
Τι λατρεύουν τα παιδιά? Δείτε τα 10 δημοφιλέστερα αποτελέσματα:

(1) Το βράδυ μου αρέσει να με βάζει η μαμά ή ο μπαμπάς στο κρεβάτι, να μου τραγουδάει ένα τραγούδι ή να μου λέει ιστορίες για το πως ήταν μικροί.
(2) Ευχαριστιέμαι να μου δίνουν αγκαλιές και φιλιά και να κάθονται μαζί μου χωρίς άλλους.
(3) Μου αρέσει όταν περνάω ποιοτικό χρόνο μόνος μου μαζί τους, χωρίς τους αδελφούς και τις αδελφές μου γύρω.
(4) Όταν μου δίνουν ειδικά φαγητά για να μεγαλώσω γρήγορα και να είμαι υγιής. 
(5) Μου αρέσει όταν καθόμαστε το βράδυ στο φαγητό μαζί και συζητάμε τα πράγματα που θα κάνουμε παρέα το Σαββατοκύριακο.
(6) Τη νύχτα μου αρέσει να μιλάμε για το οτιδήποτε; την αγάπη, το σχολείο, την οικογένεια κ.α.
(7) Να με αφήνουν να παίζω έξω όσο το δυνατόν περισσότερο. 
(8) Όταν καθόμαστε αγκαλιά κάτω από κουβέρτα και βλέπουμε την αγαπημένη μου εκπομπή. 
(9) Όταν μου ζητάνε να πειθαρχώ, νιώθω ότι νοιάζονται για εμένα. 
(10) Όταν μου αφήνουν μηνυματάκια στο γραφείο μου ή τη τσάντα του σχολείου. 
Το συμπέρασμα? Τα πράγματα που τα παιδιά εκτιμούν, ευχαριστιούνται και θυμούνται περισσότερο είναι τα μικρά πράγματα που κάνουν οι γονείς.
Τα παιδιά είναι εξαιρετικά έξυπνα και τείνουν να βλέπουν τον κόσμο πιο απλά από ότι εμείς. Ίσως θα πρέπει λοιπόν όλοι μας ως γονείς να νιώθουμε λιγότερο άγχος και να είμαστε πιο ικανοποιημένοι με το γεγονός ότι και τα λίγα και απλά είναι τελικά όντως αρκετά!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.